POMOC

 REJESTRACJA, LOGOWANIE, KONTO UŻYTKOWNIKA 

Rejestracja

Rejestracja jest darmowa. 
Utworzenie Konta oznacza, że stajesz się Użytkownikiem platformy sprzedażowej “biżuterra.pl”, a więc zapoznałeś się z treścią Regulaminu i akceptujesz go. 

Czy rejestracja jest konieczna?

Rejestracja nie jest konieczna do przeglądania produktów, ale jest obowiązkowa, jeśli chcesz kupować lub sprzedawać.

Jak przebiega proces rejestracji?

Kliknij w przycisk logowania (prawy górny róg strony), który przeniesie Cię do okienka z możliwością rejestracji/logowania. 
Aby konto było całkowicie aktywne, zostaniesz poproszony o potwierdzenie rejestracji – wyślemy do Ciebie maila.

Nie mogę się zalogować. Co się stało?

Spróbuj ponownie wpisać e-mail lub nazwę użytkownika oraz hasło.
Jeżeli logujesz się adresem e-mail, upewnij się czy jest właściwy – może posiadasz kilka adresów i przez pomyłkę wpisałeś inny?
Sprawdź poprawność pisowni, umiejscowienie “@”, znaków interpunkcyjnych, itp.
Jeżeli logujesz się nazwą użytkownika, upewnij się, czy wpisałeś ją poprawnie.

Jeśli logowanie nadal nie jest możliwe, prosimy o kontakt: info@bizuterra.pl

Nie pamiętam hasła do logowania. Co teraz?

Skorzystaj z możliwości przypomnienia hasła, która jest dostępna w okienku logowania.
Na Twoją skrzynkę mailową przyjdzie wiadomość od biżuterra.pl – postępuj zgodnie z treścią wiadomości.

Jak zmienić dane adresowe, adres e-mail, hasło?

Zaloguj się. W każdej chwili możesz wejść w zakładkę „Moje konto” → „Moje dane” – kliknij ‘edytuj’ i dokonaj zmiany.

Już nie chcę mieć konta. Jak mam je usunąć?

Działalność w ramach platformy biżuterra.pl można zakończyć poprzez odstąpienie od umowy lub poprzez rozwiązanie umowy z platformą. W tym celu skontaktuj się z nami: info@bizuterra.pl


KUPUJĘ

Czym jest KOSZYK?

Koszyk internetowy funkcjonuje podobnie, jak koszyk w sklepie stacjonarnym. Wybierasz produkty, dodajesz je do koszyka i zmierzasz do kasy.
W koszyku internetowym gromadzisz produkty pochodzące z różnych ofert i od różnych sprzedawców. Koszyk pomaga w ich segregacji i kieruje przez proces transakcji.
Samo umieszczenie produktów w Koszyku nie oznacza ich zakupu, a jedynie ich rezerwację na 2 godziny.

Koszyk – krok po kroku

  • wybierz produkt i dodaj go do Koszyka
  • jeśli nie byłeś zalogowany podczas dodawania produktów do Koszyka, zostaniesz poproszony o zarejestrowanie/zalogowanie się
  • sprawdź lub uzupełnij dane do wysyłki, wybierz formę dostawy i metodę płatności
  • ponownie sprawdź dane w podsumowaniu – jeśli coś wymaga poprawy, cofnij się o krok
  • zatwierdź zakup poprzez kliknięcie „Kupuję i płacę”
  • po dokonaniu płatności, otrzymasz od nas maila z podsumowaniem swojego zamówienia.


Jak długo mogę przechowywać produkty w Koszyku? 

Dodanie produktu do Koszyka oznacza jego rezerwację na 2 godziny. Przez ten czas masz pewność, że nikt nie kupi tego produktu przed Tobą; po jego upływie produkt wraca do sklepu.

Ile produktów mogę mieć w koszyku?

W koszyku może znajdować się maksymalnie 50 produktów. 

Chcę kupić tylko część produktów z koszyka. Jak to zrobić?

Zaznacz „ptaszkiem” te produkty, które chcesz kupić i postępuj zgodnie z procedurą zakupu. Produkty, których nie zaznaczyłeś, pozostaną w koszyku na czas trwania ich rezerwacji.

Gdzie znajdę informacje dotyczące zamówienia?

Kupione przez Ciebie produkty zostaną zapisane w zakładce „Moje konto” → „Kupuję” → „Moje zakupy”.
Jeżeli masz pytania dotyczące produktu, sposobu wysyłki itp. możesz wysłać wiadomość do sprzedawcy korzystając z opcji „Wyślij wiadomość do sprzedającego”.

Ulubione – co to jest?

Produkty, które Ci się spodobały mogą zostać umieszczone na liście ulubionych produktów – w każdej chwili możesz je przenieść do Koszyka (o ile nadal są dostępne w sprzedaży). 
Produkty zapiszesz na listę klikając w przycisk „Dodaj do ulubionych”, który znajduje się na karcie każdego produktu.


PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Płatność za zamówienie dokonywana jest od razu i możesz realizować ją za pośrednictwem serwisu płatności online lub BLIKiem.

Wysyłka, dostawa – gdzie znajdę te informacje?

Wysyłka jest realizowana przez Sprzedawców. Informacje o dostępnych formach wysyłki są ustalane indywidualnie przez sprzedających i znajdziesz je na karcie produktu.
Sposób wysyłki realizowany jest zgodnie z wybraną przez Ciebie opcją wysyłki.

Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Czas realizacji wysyłki jest indywidualnie ustalany przez sprzedających. Informację znajdziesz na karcie produktu.


ŚLEDZENIE PROCESU REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Możesz śledzić proces realizacji swojego zamówienia. Szczegółowe informacje nt. aktualnego statusu znajdziesz w zakładce „Moje konto” → „Kupuję” → „Moje zakupy”.

Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą?

Jeżeli masz pytania dotyczące wybranego przez Ciebie produktu, skorzystaj z opcji “Napisz wiadomość do sprzedającego”.
Sprzedawca nie odpisuje na Twoją wiadomość? Prosimy o kontakt: info@bizuterra.pl


SPRZEDAJĘ

Możesz sprzedawać produkty jako osoba prywatna lub przedsiębiorca – wypełnij podstawowe dane w zakładce „Moje konto” → „Moje dane”; jeśli prowadzisz działalność gospodarczą – dodaj dane firmy i uzupełnij dane oraz numer konta do rozliczeń.

OPŁATY I PROWIZJE

Prowizja od sprzedaży:

Cena produktu

Prowizja

do 200 zł

15%

powyżej 200 – 500 zł

30 zł + 10% kwoty powyżej 200 zł

powyżej 500 – 1000 zł

60 zł + 8% kwoty powyżej 500 zł

powyżej 1000 zł

100 zł + 6% kwoty powyżej 1000 zł

 

Dodawanie produktów

Aby dodać produkty, przejdź do sekcji „Sprzedaję” → „Dodaj produkt”. Wypełnij formularz produktu i zapisz go. 
Wszystkie dodane produkty znajdziesz w zakładce „Aktywne oferty”– tutaj możesz je edytować lub usuwać.

Wysyłka – obowiązki sprzedawcy

  • Zakładamy, że produkty, które wystawiasz na sprzedaż są unikatowe i jesteś gotowy wysłać je w każdej chwili.
  • Realizuj wysyłkę jak najszybciej, nie przekraczając terminu 7 dni.
  • Wyślij produkt zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy.
  • W przypadku sprzedaży kilku produktów jednemu Kupującemu, sposób wysyłki realizujesz w sposób łączony za pośrednictwem firmy przewozowej, którą wskazałeś w swojej najdroższej ofercie. Jeżeli przynajmniej jeden produkt miał w ofercie darmową dostawę, całą łączoną wysyłkę realizujesz gratis.


Zwroty produktów od Kupujących

Jeżeli sprzedajesz za pośrednictwem biżuterra.pl, to jesteś zobowiązany do przyjmowania zwrotów – niezależnie od tego czy sprzedajesz prywatnie czy prowadzisz działalność gospodarczą.
Jeżeli zdążyliśmy się z Tobą rozliczyć i otrzymałeś wpłatę za zwrócony przedmiot, masz obowiązek zwrócić pełną kwotę na konto wskazane przez Kupującego. Zwracasz również koszt pierwotnej wysyłki w wysokości najtańszego sposobu dostawy, jaki był dostępny w ofercie.
Jeżeli do rozliczenia nie doszło, my zwrócimy pieniądze Kupującemu.
Pamiętaj, aby za każdym razem, gdy otrzymasz zwracany przedmiot, zmienić status zwrotu: „Moje konto” → „Sprzedaję” → „Zwroty” → zmiana statusu na „Otrzymałem produkt”.

Rozliczenie sprzedaży

Rozliczenie wpłat za sprzedane produkty następuje raz w miesiącu (w pierwszym tygodniu danego miesiąca) – szczegóły dotyczące rozliczeń znajdziesz w zakładce „Moje konto” → „Sprzedaję” → „Rozliczenia z biżuterra.pl”

Wiadomości od kupujących

Masz obowiązek odpowiadać na wiadomości klientów oraz śledzić otrzymywane maile. Jesteś odpowiedzialny za jakość kontaktu ze swoimi klientami.


ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty

Kupując towar, zawierasz ze Sprzedawcą umowę kupna-sprzedaży. 

1. Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny. Możesz tego dokonać korzystając ze specjalnie przygotowanej funkcji zwrotu dostępnej na liście kupionych przez Ciebie produktów.
Wejdź w panel: „Moje konto” → „Kupuję” → „Moje zakupy” → znajdź zamówienie i naciśnij przycisk „Zwróć”; następnie uzupełnij dane w formularzu i postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu.

2. Powinieneś odesłać zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu kosztu przedmiotu wraz z kosztami pierwotnej przesyłki w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy dostępnego w ofercie. Sprzedający ma na to 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Istnieje jednak możliwość, by Sprzedający dokonał zwrotu kosztów dopiero, kiedy otrzyma przesyłkę zwrotną.
3. Jeżeli odstąpiłeś od umowy i dokonujesz zwrotu produktów, pokrywasz koszty przesyłki ponosisz jedynie bezpośrednie koszty zwrotu, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów – wtedy koszty ponosi Sprzedawca.

Reklamacja

Możesz reklamować wadliwe produkty. Szczegóły dotyczące reklamacji znajdziesz w regulaminie. Kliknij tutaj

   

 

Informacje o plikach cookies
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.